nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Sunday, April 01, 2007

inte en favorit

Att det finns 90 ooo miljoner mamma/bebis/ nya-livet bloggar vet jag. Några av dem läser jag dagligen med glädje sen finns de dom som jag mest blir irriterad över. Men idag hittade jag bloggen som toppade all undran och irritation. En blogg om familjens hund!?!?!! Skriven som om det var hunden själv som berättade. Jag "ursäktar" min blogg med att det åtminstånde är roligt för släkten eller dom som känner Nora att läsa. Men vem läser om Karos liv? Är hans släktingar och vänner intresserad av vad han åt och vad han gjort? Kanske! Jag kommer inte lägga till den i mina favoriter iallafall.

5 Comments:

  • At 11:29 am , Anonymous Anonymous said...

    Jag kan försäkra dig om att läsa om Nora är mycket roligare än att läsa om Karo!
    jag håller med dig!

     
  • At 6:14 pm , Blogger hampa said...

    va bra att du tycker det :)

     
  • At 2:43 pm , Blogger Minna said...

    jag saknar inlägg om Assar dock.

    eller... nä. fast han är cool.

     
  • At 8:23 am , Anonymous Anonymous said...

    Det var väl omåttligt korkat skrivet. De som har Karo kanske inte har lyckan att få barn och lägger ner hela sitt liv i hunden istället.

     
  • At 5:04 pm , Blogger hampa said...

    Minna: Han jagar mest rått-musar nu förtiden.
    Anonym: http://blogg.expressen.se/linda/

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home