nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Friday, June 29, 2007

Semester-panik

Min semesterångest börjar tillta och jag börjar känns mig stressad över att vi inte har nått inplanerat. Tidigare kändes det skönt att ha 4 veckor ledigt och bara va hemma och slappa. "Göra allt det där man aldrig hinner" Läs rensa fucking ogräs. Kul semster - rensa ogräs, iförd regnställ då eller??

Buhu, jag vill hyra en stuga nånstans. Gärna nära en badstrand. Men då måste det vara solsken hela tiden annars får jag panik.

2 Comments:

  • At 9:42 pm , Anonymous Anonymous said...

    Badstrand, stuga och sol... Hmmm... det kan bli problem... Och inte billigt. Skit i ogräset, det vissnar i höst ändå.

     
  • At 12:49 am , Blogger hampa said...

    Det lutar åt det - vi har börjat snacka om Thailand. Inte lika najs som Bali dock.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home