nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Thursday, September 20, 2007

en vanlig kväll på Skrattis

Kvällens (o)-mogna konversation:

Nora: Men då får inte du komma på mitt kalas!! *Spark, spark, gråt, gråt, skrik, snyft*
Jag: Men då får inte du komma på mitt kalas heller!
Nora: Men då kommer jag ändå.

Tio minuter senare...
Nora: Men då får inte du komma på mitt kalas.
Jag: Men då kommer jag ändå. Då ska jag sjunga Ja må hon leva, ja må hon leva..
Nora: Näääääje!!!!! *Buhu, spark, spark, gråt, gråt*

4 Comments:

  • At 9:53 pm , Anonymous Anonymous said...

    låter som en helt normal kväll i mina öron. hahaha!

     
  • At 10:08 pm , Blogger hampa said...

    Victoria: Hahaha. Känner du igen dig??

     
  • At 7:09 am , Blogger Minna said...

    jag och Kemis får komma om vi tar med oss en film.... hahahah!

     
  • At 11:24 am , Blogger hampa said...

    Minna: Ni behöver ingen film, ni får gratis cirkus här hemma.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home