nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Friday, September 28, 2007

Inte alls trött

Det sista hon vrålade innan hon gick och la sig för att sova lunch var " Jag är inte alls tröööööööött". Jag var klok nog och ignorerade henne. Nu har hon sovit i nästan två timmar. Det bäddar ju för en riktigt trevlig fredagskväll för jag kan säga att kombinationen trött och gnällig unge och trött och lättirriterad mamma är inte alls rolig. Hade vi haft tillgång till sand härinne så så skulle vi ha kastat den på varann. Och tyvärr skulle jag nog ha kastat första näven.

Men idag har vi sovit båda två så då kommer vi vara happy family hela kvällen... Eller kanske inte?!


4 Comments:

  • At 11:11 pm , Blogger Nova och lillebror said...

    Hihihi.
    Sandlådenivå mest hela tiden.

    Idag har Nova pratat kiss, bajs och prutt från halvsex när jag kom hem till läggdags!

    Att det kan vara så kul då...

    Hoppas ni hade en trevlig helg!

     
  • At 11:22 am , Blogger hampa said...

    Nora fick en Buttricks-bajskorv av sin mormor. Hon nästan sov med den i sängen, så rolig var den. Så jag tror det kommer mer kiss-och bajs. Tyvärr!

    Har försökt kommentera på eran blogg men misslyckas bara. Är det bara jag som inte kan?

     
  • At 3:01 pm , Anonymous Anonymous said...

    Jag har lagt en kommentar på bloggen från jobbet så det funkar härifrån och det funkar på datorn hemma.

    Knas?

     
  • At 3:55 pm , Blogger hampa said...

    Victoria: Jag försökte kommentera igen (den lilla söta apan)så det måste vara knas. Får ta ett snack med experten när han kommer hem.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home