nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Tuesday, October 23, 2007

Enkel matematik.

En graviditet är 280 dagar och jag har gjort 134. Det innebär att jag har 146 dagar kvar. Det är liksom halvlek. Jag kanske överlever - fast jag tvivlar starkt. Kan man sura ihjäl sig?


Etthundrafyrtiosex dagar och lite amningstid utan General White och Kline Zaltze .
Och Minna snackar om att hon måste vänta en dag på sin avi. Tur för henne att hon också måste vänta på storken annars hade jag blivit riktigt sne på henne.

2 Comments:

  • At 10:21 pm , Anonymous Anonymous said...

    Fan vad kul!! Grattis!!

     
  • At 10:58 am , Blogger hampa said...

    Tack Alis. Det ska bli kul fast just nu känner jag mig bara flåsig, kissnödig och hormongalen :)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home