nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Wednesday, November 07, 2007

en vilsen fis

Folk undrar om jag har några speciells cravings men nope. Salta grejer kanske?! Men jag får ett trängande behov att virka, precis som förra gången. Och precis som förra gången kan jag inte läsa mönster. Så här sitter jag med mönster på en skitcool mössa och har inhandlat grått murrigt garn men jag kan inte för mitt liv hajja hur man gör. Vardagsrummet är fullt med små garntussar som jag slitit av när det blivit fel.

Visste att jag skulle va whiskeyänka ikväll så jag köpte en 100 grammare digestivechoklad. Och jag tror att det var nån mer än jag som uppskattade den för ojoj vad det blev livat i magen. Eller så var det bara en fis gått vilse??

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home