nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Wednesday, November 07, 2007

looser

Jag blevtokförnedrad i memory ikväll. Jag fick typ 3 par och Nora resten så säger hon Men mamma du kan väl försöka hitta par iallafall. Jag sa inget men tänkte bittert Men älskling jag är så här trög.. På riktigt vet ni hur svårt det är att komma ihåg 100 olika Lilleskutt? Lilleskutt på cykel, Lilleskutt på, ja nu har jag glömt alla dom andra 99 motiven.

3 Comments:

  • At 4:24 pm , Anonymous Anonymous said...

    Ett tips från en lika nollställd farmor: man kan låtsas att man gör det för att glädja det lilla stackars barnet (som annars skulle bli sååå ledsen över att förlora).
    Men visst är det knäckande !

     
  • At 5:02 pm , Blogger Minna said...

    Hahah, du skulle ha förklarat för Nora hur hormonerna mjukar upp den gravida hjärnan och sen när hon inte förstått skulle du sagt att hon kunde väl iallafall försöka förstå...

     
  • At 10:33 pm , Blogger hampa said...

    Farmor: Det är hemskt att man kan kan ha sånt taskigt minne.

    Minna: Under tiden jag skulle förklarat skulle hon gått och ringt mensa.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home