nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Tuesday, November 13, 2007

på hugget

Jag sliter fortfarande med virkningen. Och det går fortfarande lika dj-a dåligt så nu funderar jag på att kidnappa en tant så hon lära mig att läsa virkningsmönster och jag kan tänka mig att använda vapen. Så har ni anhöriga i söderforort håll dom inne för jag är på krigsstigen. Men först ska jag hämta Nora på dagis och sen åka till biloteket. (Har beställt en virkbok)


Update: Boken Kul och kaxig virkning var inget för mig. Piss oxå!

2 Comments:

  • At 8:19 pm , Anonymous Anonymous said...

    Kom förbi med virkning och beskrivning så ska jag hjälpa dig!

     
  • At 4:37 pm , Blogger hampa said...

    I love you!!!!

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home