nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Friday, November 23, 2007

Tjejkväll

Tjejkväll har fått en ny innebörd - Nora och jag som åt färdiggrillad kyckling till middag. Kollade på Bolli sen moffade vi (eller jag!) smågodis och sen lade vi ett alfabetspussel 100 gånger. Allt detta utan att ryka ihop en enda gång. Jag fick en tillsägelse dock "Du stööör ju! Jag råkade prata med henne när hon koncentrerat la pusslet, och då kunde jag inte annat än garva.

Jag älskar att göra saker tillsammans med henne, hon är (oftast) hysteriskt rolig att vara med. Och jag är såå tacksam när jag slipper bygga kojjor eller leka henes rollekar. Jag är nog den enda Kapten Långstrump som smiter i väg och klämmer finnar efter 3 minuter.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home