nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Friday, January 25, 2008

Allting är relativt.

Nora fortsätter att prata om att köpa hund. Kanske kanske är det jag som har påverkat henne ;) Igår när jag kom till dagis visade hon en teckning för en av fröknarna. Och det här är hunden vi ska köpa i sommar.

Jag: Men vi ska väl inte köpa hund i sommar?!
Nora: Jo, du har sagt att vi ska köpa en när jag blir stor och jag fyller faktiskt fyra i sommar.

Vi får nog prata om vad stor innebär.

2 Comments:

  • At 8:03 pm , Anonymous Anonymous said...

    Hon är inte dum!
    Kliet i benen, har man inte för lite av nån vitamn lr nåt?
    /alis

     
  • At 10:55 am , Blogger hampa said...

    Alis: Ibland ångrar jag att vi lärt henne prata-och tänka själv ;)

    så kanske det är måste kolla upp ev vitaminbrist.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home