nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Saturday, January 05, 2008

Ljuset i tunneln.

Jag kör mina två sista pass inför havandeskapspenningen nu i helgen. Lördagen är gjord och kvar är bara söndagen. Men guuud så skönt!! Jag träffade mitt natteam imorse och dom längtar jag efter men dagpassen kan jag lätt vara utan. Så nu ser jag fram emot två månaders slappande innan los bebbos kommer. Hon/han är beräknad att komma om 10 veckor - Det känns helt sjukt skönt att tänka att jag slipper magen snart. Jag ser ljuset i tunneln för det känns som jag vart gravid i 1 1/2 år. (Om 11 veckor när jag har en skrikis på armen som jag inte har en aning om vad h*n vill kommer jag tänka Va faaan njöt jag inte mer av magen för? )

3 Comments:

  • At 1:55 pm , Anonymous Anonymous said...

    Men grattis. Skönt för dig! Men det där med att du kommer att ångra att du inte njöt mer av magen... näe, det tror jag inte på...

     
  • At 7:03 pm , Blogger Minna said...

    Jag tror inte heller på dej!!!!
    Jag hugger snart av min med en machete!
    Och KRYA PÅ DIG! Du får bli frisk snart så att du kan komma och vara min support här hemma!!!!

     
  • At 7:12 pm , Blogger hampa said...

    Victoria: Jag tror inte heller det. Saknade aldrig Noras mage - och den var jag ändå samns med :)

    Minna: Gör inte det!!!!! Jag kryar så gott jag så kan vi hänga sen. Liggande support funkar de??

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home