nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Tuesday, January 01, 2008

Nytt och fräscht.

En summering av året kanske vore på sin plats men det kräver tankeverksamhet så jag skiter i det.
Jag kan däremot dela med mig av kvällens konstateranden.
1. Att idag är en av de få dagarna som jag faktiskt inte har nått emot att va preg. Men det handlar egentligen om att det är skönt att inte va bakis.
2. Att det är bajs på TV.

Tjafs-Maja sover gott och Daddy j är ute på hemligt uppdrag så jag ska gå och läsa bok nu.

Update: Hittade ett inlägg från förra nyår. http://lillanora.blogspot.com/2007_01_01_archive.html. Det var samma upplägg i år; samma småtjejer, samma familjer fast en liten Loke har tillkommit, badtunna, asgod oxfile och massor av dryck. Den stora skillnaden var väl att jag gick och la mig vid 21.30.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home