nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Sunday, January 06, 2008

satana perkele.

Jag hade egentligen tänkt att blogga om våren men eftersom jag blev sjuk idag så måste jag bara beklaga mig. Jag har arbetat dagtid i nio veckor nu, har av olika anledningar vantrivts, och hoppats bli sjuk eller få VABBA. Vad som helst för att få slippa åka till jobbet. Men icke.
Aha, och va händer idag sista dagen då? Jo, jag åker på influensan. Fryser som hund, huvudvärk, ont i hela kroppen och feber. Tack´da men det var ju för fan nio veckor för sent. Nu vill verkligen inte ligga här och va sjuk. Satana perkele också.

2 Comments:

  • At 10:03 pm , Anonymous Anonymous said...

    A men fan va trist! Stackars...

    En tröst är väl att du ligger jävligt skönt i alla fall. ;-) Jag kan se bilden framför mig nu med nya fina sängen med värsta stora TV:n upphängd på väggen framför. Fluffigt och nice...
    men som sagt; stackars, inte kul med flunsa!

    Krya på dig! Kram.

     
  • At 10:14 am , Blogger hampa said...

    Victoria: Ja det fins ju värre ställen att va sjuk på :) Nu fattas det bara nån som kilar iväg och hämtar dricka och frukt.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home