nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Monday, February 25, 2008

Oprah

Nu börjar tilloch med jag förstå att det närmar sig slutet. Saker och ting är sig inte likt här hemma. Mina händer, min näsa och mun har numera ett väldigt gravidt utseende. Och jag har börjat böla igen för minsta lilla.
Men det mest konstiga är att jag tröttnat på att städa. Jag orkar inte ens köra min morgonritual av städning. Och då är jag lite av en neurotiker när det gäller städning men jag ligger i en stund innan J kommer hem. Allt för att han ska tro att jag är en ordingsam människa som inte ligger och glor och gråter till Oprah Winfrey på dagarna.

UPDATE: En annansak är att jag drömmer så sjuka drömmar och oftast kommer jag ihåg en massa detaljer. Känns som jag drömt hela natten lång. I natt var jag med om gasattacker. Men Dregen och jag tog det ganska coolt. Jag sprang och letade efter min handväska som jag hittade tillsist. Sen återvände jag en gång till huset för att hämta 2 frysta kanelbullar för att jag var så hungrig.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home