nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Tuesday, February 26, 2008

personlighetsförändring

Det är ingen sjukdom att vara gravid! Nää, men nånting strange händer ju med en. Jag har lagat middag idag. Då menar jag lagat riktig middag. Inte bara mat. Pressad potatis, nån fisk(?) inbakat i folie med en klick smör och en "indisk" röra med blomkål, röda linser och lök smaksatt med curry, sambal och spiskumin.
Jag är stolt men blir lite rädd för mig själv också. Vem fan har tagit över min kropp? Jag gillar ju inte ens att laga mat!

Till och med Lillgrisen sa att det var gott och ville ha mer. Kompis G påstår ju att jag skulle svälta ihjäl om jag inte hade J. Han kanske skulle behöva åka bort ett tag när bebisen kommit ;) Det är för övrigt samma kompis G som krossade mina våta drömmar om Cesar Milan genom att tala om att han är gay.

6 Comments:

  • At 9:44 am , Blogger Minna said...

    Nu blir jag besviken. Har du lagat mat????

    Hoppas inte att kemisten läser det där inlägget!

     
  • At 10:36 am , Anonymous Anonymous said...

    Är han? Han har väl fru och barn...?

     
  • At 12:04 pm , Blogger hampa said...

    Minna: Jag veeet, jättekonstigt! Vi skyller på hormonerna om han säger nått.

    Kojja: Barn vet jag men det kan han ju ha ändå. Måste luska vidare.

     
  • At 12:54 pm , Anonymous Anonymous said...

    Han har (haft...?) fru och har barn. Om han är bi kan jag inte svara för.

     
  • At 10:25 pm , Blogger hampa said...

    Anonym: Måste pressa kompis G på hennes källor.

     
  • At 10:25 pm , Blogger hampa said...

    Anonym: Måste pressa kompis G på hennes källor.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home