nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Friday, March 14, 2008

gårdagens aha

Nu vet jag varför man blir sur och grinig när man är gravid. Det är för att om man är glad och skrattar, kanske hejdlöst, då kissar man på sig. Och hur skulle det se ut om alla preggon kissade på sig i tid och otid.

Jag säger inte att det hänt mig men igår fick jag berättat för mig hur min X skulle försäkra sin motorcykel varpå h*n kontaktar försäkringsbolaget. De skickar hem papper där det står skicka in bilder tagna från sidan och rakt framifrån. Konstigt, tänkte X men gick ner till fotoautomaten och tog bilder på sig själv från sidan och framifrån som h*n sen skickade in.

4 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home