nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Wednesday, March 12, 2008

happy happy

Idag är jag bubblande glad. Fnittrar här i min ensamhet. Dels för att brorsan är hemma igen och dels för att hon skriver så hysteriskt roligt.
Men så klart finns det mindre roliga saker och idag är det att katten åkt på stryk igen (I vilken gång i ordningen?) och vi ska till Tant Doktorn senare. Dyrt! Dyrt! Dyrt!

UPDATE: 1000 spänn senare har jag en sur katt med strut på huvudet som stirrar surt på mig.

4 Comments:

  • At 6:49 pm , Blogger Minna said...

    Men va fan, var han borta i en minut eller? Tiden går så snabbt!

    ja, hon är himla rolig!!!

     
  • At 7:37 pm , Blogger hampa said...

    Minna: Först trodde jag du menade katten :)

     
  • At 9:26 pm , Anonymous Anonymous said...

    Jag tror Assar är en ögontjänare!!
    Han är han säkert en ordentlig "retsticka" där ute i buskarna ??

     
  • At 8:37 am , Blogger hampa said...

    Anonym: Fast han kan ju inte reta stora grabbarna och sen stå kvar. Han måste ju hajja när det är dax att dra..

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home