nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Sunday, March 09, 2008

hälsofreaket

Imorse drog vi iväg hela familjen till simhallen. Jag kände mig som en riktigt lyckad mamma. jag till och med tog några längder i motionsbanan. J skrattade och sa att jag kunde ta snabbanan. Eh, not!!
Den nyttiga känslan försvann när vi gräddade frasvåfflor till lunch. Med grädde och egenplockade vinbär. Så nu känns det som vanligt igen. Mätt, trött och tung.

2 Comments:

  • At 9:11 pm , Blogger Minna said...

    shit, du har både prommenerat och simmat. Tur att du vägde upp det med våfflor!!!!

     
  • At 9:29 pm , Blogger hampa said...

    Minna: Ja, jag kan ju gå ner i vikt. Mohahha!

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home