nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Wednesday, April 09, 2008

Brollefrillan



Skulle vilja skriva massor men hinner inte. Stresskriver dessutom fel hela tiden så jag får radera fleara gånger.

Amningen går bättre, äter numera i liggandes. Hipp hipp hurrey.

Han sover så där, vaknar typ 3 ggr per natt.

Sover bra i vagnen. Passar perfekt när jag är ute och "bränner".

Han är nog som en spädis i största allmänhet. Fast mycket mycket finare förstås.

8 Comments:

  • At 6:19 pm , Blogger Minna said...

    Han hår är amazing!
    Skönt att du får ligga ner!

    hahaha, min wordverifikation är BEY-KUK

     
  • At 7:07 pm , Blogger hampa said...

    lite kuk är alltid roligt..Mohahhaa

    Det är ovärdeligt att få ligga kvar i värmen.

    Man undrar ju om han kommer behålla den här kalufsen?!

     
  • At 8:32 pm , Blogger yllet said...

    ohh vilken goding!!! skönt att du får ligga att amma, det passar bättre mitt i natten, att gå upp och stå (?!?!) verkar jobbigt.

     
  • At 8:43 pm , Blogger hampa said...

    Yllet: Det är ju galet irriterande att behöva stå upp, och frysa dessutom.

     
  • At 8:53 am , Anonymous Anonymous said...

    Jag säger det igen: Vackra unge!
    Han ser så lillgammal-söt-gullig-fin ut när han ligger med händerna under hakan sådär.

     
  • At 9:08 am , Anonymous Anonymous said...

    Citat av en viss 15årig dotter: "ÅÅÅH va´söt! Jag vill också ha en bebis!"
    ..... Eeh, NEJ!...
    /Alis

     
  • At 11:47 am , Blogger Minna said...

    Men tre gånger per natt måste ju ändå klassas som BRA! Det gjorde Jacken också. Då får man ju iallafall några timmar ihophängande sömn... en del vaknar ju en gång i timman, hua!

     
  • At 2:35 pm , Blogger hampa said...

    Sin. Jag kan inte annat än stolt hålla me.

    alis. Hahaha..Ring mig inatt då kanske han är till salu ;D

    Minna. ja, det är bra. För han tystnar ju när han får käk.Inge gallskrik eller stök..

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home