nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Saturday, April 05, 2008

ändrade planer

Jag hade glömt bort hur otroligt o-charmig jag blir när jag inte får sova ordentligt. Om Jörgen hade glömt så lär han inte glömma efter den här morgonen. (F´låt darling!)

Jag borde ha insett att saker aldrig blir som man tänkt sig. Jag hade nämligen tänkt att ligga ner och amma i min sköna säng, med mitt fluffiga täcke bland mina 100 kuddar. Och kanske kanske titta på Tv samtidigt. Lille Frank däremot har andra planer; på nätterna tänker han inte amma om jag inte står upp. Ärligt talat så är det skitirriterande att vid 03 på morgonen lämna sköna sängen för att stå i det kalla vardagsrummet och göda den lille grymtaren.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home