nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Tuesday, May 06, 2008

ändrade planer

Ok. Internet funkar och kidsen sover så då passar jag på. Inte med köket som ser ut som ett slagfält eller hänger tvätt utan nätar lite. Man får en uppfattning om hur hooked man är av Internet när det inte funkar.

Nora har vart hos doktorn imorse, hennes händer har sett ut som köttfärs och jag trodde att det var en bivärkning av eksemkrämen men det var streptockocker, så nu äter hon pencilin och ska va hemma från dagis i ett par dar. För hennes del är det välbehövt. För min del vet jag inte, för nu kan jag inte morgonpromenera eller ta tag i trädgårn som jag så fint börjat med. Och sen bara lämnat.

Måste rusa, Frank ropar. Rejält.

2 Comments:

  • At 1:20 pm , Blogger yllet said...

    Men nej!! Stackars Nora! Och stackars mamman också! Klart du ska näta! Jag menar, trädgården lär ju vara kvar och så även köksröran! Nätet däremot, det kommer ju och går uppenbarligen! Lika bra att passa på!
    Det glädjer mig att du inte bloggar från häktet! (ang viktklubbsgrejen där!)

     
  • At 1:46 pm , Blogger hampa said...

    Yllet: Jag tycker så synd om henne, hon är så tålig och klagar ingenting trots sina sår.
    Jag måste ju erkänna att jag kanske inte gjort trädgårn även om hon vart på dagis men du har ju vart duktig såg jag. Betat av hela listan.

    Häktet hade kanske vart bättre för där kan man inte köpa choklad.hahahha..

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home