nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Friday, June 13, 2008

boxning

Det finns fördelar och nackdelar att gå och boxas själv. Nackdelen är att man inte vet vem man kommer att träna med.
Förra måndagen körde jag med en liten snygg 20-nånting tjej. Hon såg ut som jag gör när jag ska piffa mig. Välsminkad och luktade gott. Hon var riktigt rolig men fan ingen sparringpartner. Stod och fläktade med handen och tyckte det var varmt. Eeh, ja du är i en träningssal???
Kastade kvinnligt med hästsvansen, men ingen mes utan en tjejig tjej med attityd. Så där kvinnlig som jag aldrig kommer bli. Har iofs ingen önskan heller men jag kände mig som en bulldozer.

Jag kunde inte ta ut mig utan blev mest torr i munnen när jag fick återberätta instruktionerna flera gånger.

Jag tror inte att hon är där i kväll men det vet jag ju inget om eftersom jag sitter här :)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home