nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Friday, June 13, 2008

Vill inte , vill inte..

Saker jag ogärna berättar mer om:

1. Var Frank fanns innan han låg i min mage? Nora frågade och jag svarade Jag vet inte! Mycket pedaogiskt och moget..

2. Hur man dör?

Nästa gång hon frågar kommer jag säga fråga pappa. Eller kan jag köra med storken?

Jag vägrar köpa nån djävla 70-tals bok typ Lasses mamma och pappa kramas.

3 Comments:

  • At 6:49 am , Blogger Karin said...

    Åh, jobbigt. Kanske lite tidigt med den verkliga storyn. Och när det väl är dags för den, hur detaljerad ska man vara? Och hur fasiken dör man? Jag håller på "fråga pappa" alternativet!

     
  • At 8:12 am , Anonymous Anonymous said...

    Storken och "Fråga pappa om du inte tror mig!"

     
  • At 2:16 pm , Blogger hampa said...

    Karin: Skitjobbigt. Hon f�r v�nta p� den riktiga versionen i ett par �r. Jag k�r med himlen, storken och tomten ett par �r till.

    Inger: Fr�ga pappa �r bra.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home