nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Monday, July 07, 2008

strange

Det är djävligt märkligt; vi har 130 kvm hus fullproppat med leksaker men Nora ska ligga under Franks babygym.. samtidigt som honom. Frank har en egen säng men sover i våran dubbelsäng och i min armhåla. Jörgen har en egen jobbdataor men han snor "min" när jag går och hämtar nått. (Inte ens min 10 seundersregel hinna gälla.)

Sen undrar dom på jobbet varför jag vill komma in och jobba då och då!?

5 Comments:

  • At 6:19 am , Anonymous Anonymous said...

    Visst är det lustigt?! det är som med soffan, alla ska sitta på en i ena hörnet, fast resten av soffan är tom!
    Hälsa alla

     
  • At 7:49 am , Blogger hampa said...

    Märkligt är det!

    Tack det ska jag göra. Hälsa du me.

     
  • At 9:32 am , Blogger Karin said...

    Det har varit dåligt med uppdateringar här, semester månne??

    Hur som helst har du blivit nominerad och utmanad på min blogg, ta en titt!

     
  • At 8:47 pm , Blogger hampa said...

    Karin: Hoppas det är okej att jag INTE antar utmaningen?! Jag är för lat :)

     
  • At 7:24 am , Blogger Karin said...

    Lathet ska man vara rädd om, du har min fulla förståelse! Är inte sådär överförtjust i utmaningar själv så jag skulle nog ha hävdat lathet också!

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home