nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Wednesday, August 13, 2008

fucking comhem

Vi har bytt telefoni och bredband till Comhem. Sämsta skiten nånsin. Jag tror dom kör uppdateringar på dagtid (minst användare då?) men det innebär att jag varken har Internet eller telefon vissa dagar. Jag fan skicka min mobilräkning till dom.

Anyway, vi är tillbaka från semestern och lag lyckades inte alls med packningen. Jag packade på torsdagen när de var strålande sol, så vi hade gott om klänningar och linnen .Tack och lov kastade jag ner Noras regnkläder precis innan drog. Men vi hade det jättebra trots reget, Nova och Nora fiskade, vi gjorde Astrid Lindgrens Värld, vi åkte till Västervik och fikade, vi hann med Lager 157 oxå. Hade de bra helt enkelt.

Semester i all ära men min autistiska sida gillar ju rutiner, och ordning och reda. Så det är faktiskt skönt att J börjat jobba och Nora är tillbaka på dagis.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home