nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Thursday, August 14, 2008

Hjärtapärtat

Nora fyller 4 snart, och när vi frågade vad hon önskade svarade hon ett sängbord. För jag har ingenstans att ha min Hello Kitty-klocka. För några dagar sen utökade hon sin önskelista med diverse prylar, och avslutar med och så vill jag ha tändstickor. Jag såg framför mig hur hon eldade upp katten eller huset. För om du inte är hemma när du fyller år så kan jag tända ljusen på din tårta.

Den flickan har ett hjärta av guld.

3 Comments:

  • At 1:22 pm , Blogger Nova och lillebror said...

    Tändstickor! hihihi. Hon är bara för kul, hon har ju tänkt till ordentligt där! Sötnosen.

     
  • At 1:22 pm , Blogger yllet said...

    Men gumman!! Klart hon måste få tändstickor! Jag köpte en ask till brorsan på designtorget. Med Ernst på! Tilläggas kan att han såklart får spatt på Ernst! :)
    Sängbord har jag tänkt på till Busan och kanske en lampa.. Gud. Det låter som hon bor i en håla i källaren... :|

     
  • At 8:28 pm , Blogger hampa said...

    nova och lillebror: Man undrar ju om hon klurat länge???

    Yllet: Inte Busans lillebror va ;)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home