nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Friday, August 01, 2008

mensa

Jag försöker packa kläder och prylar som kan behövas för en veckas semester i Västervik, för en hel familj. Lyckas jag kommer jag kräva inträde i MENSA. Jag vet att vi inte åker till ett U-land så om jag , Gud förbjude, glömmer nått så går det att handla där. Men jag tänker och tänker på allt som ska med men packandet tar aldrig slut.

Ungarna kommer nog att ha allt dom behöver. Själv står jag väl i Dröpshult i nattlinne och inte har ett enda ombyte med mig.

3 Comments:

  • At 3:59 pm , Blogger Minna said...

    Heheheh, gör inte som Linn... hon skulle packa till peter och glömde ta med kalsonger till honom... så han var i fem dagar utan kallingar.

    Eller - Jörgen kanske packar själv!

     
  • At 8:42 am , Blogger Minna said...

    Västervik? Mitt i stormens öga va?

     
  • At 9:39 am , Blogger hampa said...

    Minna: Hahha,trist för Peter. Hoppas det inte var minusgrader.

    Det var blåsigt och regnit, men ingen storm.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home