nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Friday, August 15, 2008

Stickan Larsson

Om man är trött efter dagis är det tur att man kan reta sin lillebror. Man kan tex skälla högt som en hund så han blir rädd och börjar gråta, eller man kan alltid ligga bakom honom och ropa hans namn så han hör men inte ser dig. Eller så kan man svicsha leksaker fort förbi så han inte hinner se. Bäst av allt man kan sno nappen från honom.
Fråga Nora hon vet.

4 Comments:

  • At 8:21 pm , Blogger Millan said...

    Usch! Fy för att vara lillsyskon alltså. Idag blev Tora så glad när Signe och jag kom och hämta henne hos dagmamman, att hon slog henne i huvudet med en liten spade. Välkommen liksom.

     
  • At 9:44 pm , Blogger hampa said...

    Småttingarna lär ge igen. Tänk när dom blir större och äter upp storasysters teckningar och drar i deras hår mm mm

    Jag vet för jag är storasyster :D

     
  • At 7:36 pm , Blogger Karin said...

    Äh, småsyskonen ger igen så snart de är stora nog att börja manipulera sina föräldrar och låter storasyskonen få skulden för allt! Jag är lillasyster, jag vet!!

     
  • At 3:31 pm , Blogger hampa said...

    Karin: Jag visste väl de. Min bror är inte så rar som han verkar :)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home