nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Wednesday, August 20, 2008

Totalt oviktigt

Det är väl lika bra att passa på att blogga lite medan Internet funkar.. Comhem kommer hit och gör en felsökning imorgon, och det kan ju behövas. Idag när jag pratade i telefon bröts samtalet och telefonin las ner i en halvtimma. *Gahhaaa* Tur att jag inte stått i telefon kö innan!

Mina barn pallar inte kalas 2 dagar i rad. Först fyllde Nora och dan efter fyllde kompisen Nova så det blev mycke party söndag måndag. (Fördelen var ju trötta barn som sov som de skulle.)

Själv har jag fått dille på att promenera. I fettförbränningssyfte. Igårkväll gick jag och kompis U i elljusspåret, en slinga på 3.2 km, två varv dessutom. Och pratade en massa strunt oxå.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home