nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Thursday, September 18, 2008

apatrött

Jag håller på att återhämta mig ifrån fredagsnatt. Det var apakul att joba natt igen men shit va trött jag var. Mådde illa och hade huvudvärk i flera dar efteråt. Men det är väl så när ens sömndepåer är tömda redan innan man går till jobbet?!

Igår slog det mig att jag inte har så länge kvar på min föräldraledighet. Ganska snart beger jag mig iväg nattetid och blir en vanlig vuxen igen. Kissa med stängd dörr, äta varm mat och (kanske) få prata till punkt. Nu ser jag fram emot det men vi får väl se hur det känns i Januari?

2 Comments:

  • At 11:40 pm , Anonymous Anonymous said...

    Ett tips!

    Njut för snart har 30år passerat:)

    /mormor

     
  • At 8:47 am , Blogger hampa said...

    Mormor: Jag ska tänka på det inatt klockan 01, och 03, 03.30, 05 ;)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home