nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Wednesday, September 10, 2008

i dag Onsdag

En spännande dag ur mitt vilda liv:

* Impulsköpt ett par skor. Kompis G sa att jag skulle köpa dom. Herrgud, du har ju fött 2 barn, bara de gör att du kan köpa dom. Min tanke att jag behövde vinterskor var överflödig. Jag har ju fött 2 barn, fatta bra argument för.. allt.

* Tränat boxning. Så där bra sparringpartner, det kändes som hon dansade sig igenom timman.

* Köpt smörgåskex till Frank. Som jag hetsåt med bregott på, så där lyckat köp.

Ja, sen var det läggdags.

7 Comments:

  • At 7:35 am , Blogger Minna said...

    Provade du skorna? ;P

     
  • At 8:34 am , Blogger yllet said...

    ojoj det är ett skitbra argument! jag tänker absolut sno det!! och smörgåskex med bregott är ju supergott!

     
  • At 12:20 pm , Blogger hampa said...

    Minna: Hahhhaa, ja faktiskt.

    Yllet: man kan ju lätt bli odräglig med de argumentet :)

     
  • At 3:05 pm , Anonymous Anonymous said...

    Klart kvinna som fött 2 barn ska ha skor!
    När får man låna den lille sötkorven, han sov ju så bra igår:)
    /G

     
  • At 6:06 pm , Blogger hampa said...

    G: När du vill..

     
  • At 11:14 pm , Blogger Karin said...

    Ungefär var går gränsen för impulsköp om man bara fött ett barn?

     
  • At 2:18 pm , Blogger hampa said...

    Karin: Hmmm, bara 1 barn...Det måste jag fråga kompis G om.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home