nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Wednesday, October 08, 2008

rutiner och orutin

Klart jag blir trött när saker förändras. Det ska vara som det alltid ha varit. Trygghet i rutinerna. Man vet vad som gäller och vad som kommer att hända men att hålla på att fundera på om Frank tänker sova bra i natt igen (3:dje natten på rad) eller om Minna kommer ljuga igen. Eller om det var for real att jag var ute och slarvade med brorsan och bästa bästa Malin i lördags, det är verkligen energikrävande.

Ni förstår väl att jag trött och så apatisk att jag inte ens orkat blogga senaste dagarna? Om det ska fortsätta så här så vet jag inte vad som är upp och ner och raktfram.

2 Comments:

  • At 8:52 am , Blogger Millan said...

    Ävem om det är ren orutin, hoppas jag att du hade kul i lördags när du var ute och slirade.
    Nu har jag ditt nummer, tack! Ungarna är febriga nu och jag är lite snorig fortfarande. Men nästa vecka boxas jag gärna lite grann.

     
  • At 2:41 pm , Blogger hampa said...

    Millan: Trots en seg söndag så var det en energikick att få dricka öl, skratta och träffa folk utan barn.

    Om vi inte ses innan nästa vecka så hör av dig :) Själv ska jag pumpa ikväll.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home