nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Thursday, October 23, 2008

veckans to do-lista

Jag har en lång lista på (tråkiga) saker jag måste/borde/vill göra men jag ägnar mig åt annat istället. Jag brukar gillar listor, det är så skönt att bocka av sakerna man fixat.. Jag känner mig så lätt och så duktig när listan är done. Men nu.. den blir bara längre och längre, och tråkigare.

Att göra - listan:

- Ordna visum till hela familjen (eller se till till att J tar tag i det)
- Laga mina jeans
- Boka bord för 4.
- Avmaska katten
- Ringa jobbet
*passerkort
*Sem.dagar?
* Cleara med chefen att jag är tillbax i Jan.
- Ringa P och fråga en elfråga.
- Barnsäkra elkontakterna i lekrummet (Frank kan få aparmar när han är på det humöret)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home