nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Wednesday, November 19, 2008

Hyfsat stressad..

när jag drömmer att jag ska jobba, och på väg in genom dörren å jag kommer på Shit, Frank sitter i bilen. Jag ringer min pappa och hans fru som kommer och ska hämta honom. Då kommer jag på Nora; hon skulle ju hämtas klockan 15. (Klockan var kväll) Pappa måste rallyköra mig till dagis, men vi hamnar i hissen på Åhléns (???) och bara hamnar på fel våningar hela tiden.

Varför ringde jag inte bara dagis?

4 Comments:

  • At 9:01 pm , Blogger Karin said...

    Oj, det låter som att någon kommer att må gott av lite ledighet i Thailand! När åker ni?

     
  • At 9:04 pm , Blogger hampa said...

    Karin: Blir väl toksjuk när vi landar och kopplar av.

    Nu på tisdag ,klockan 14..

     
  • At 8:33 pm , Blogger yllet said...

    Haha! Ledigheten kommer sitta som en smäck!

     
  • At 5:24 pm , Blogger hampa said...

    Yllet: Ja veeet :)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home