nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Sunday, December 07, 2008

billigt

Igår var jag och Jörgen ute på tu man hand. Vi började med footmassage i en timma, sen gick vi och käkade. Det var en liten resturang i ett gathörn, som ett hål i väggen bara. Vi delade på 3 rätter; fried rice, fried noodles och chicken satey, och det kostade 105 bath typ 20 svenska spänn. Och de var inklusive drickat. Sjukt billigt! Sen gick vi och drack Singha, 2 öl kostade mer än maten. Hahhaha..

7 Comments:

  • At 10:07 am , Blogger Minna said...

    jag är så avis att jag kräks.

     
  • At 10:23 am , Blogger hampa said...

    Minna: Usch, gör inte de :)

     
  • At 11:11 am , Anonymous Anonymous said...

    Medan Hanna&Jörgen hade sin välbehövda barnfria kväll så tog vi hand om Nora och Frank och det var ju en upplevelse att gå på resturang med två barn :-( Vi upptäckte att vi inte hann prata med varandra.Vi skulle kunna hålla oss sams och med all säkerhet skulle vi gå ner i vikt......
    Sen gick jag morronpromenad 530 med lilla godingen Frank runt polen och var tvungen att säga till mej själv " Du är priviligerad att få njuta av ditt barnbarn" det kändes lättare då ! mormor Ewa

     
  • At 3:59 pm , Anonymous Anonymous said...

    afrimera tror jag de kallas eller på lite enklare språk, övertala sig själv... men du är banne mig priviligerad.hälsningar från Gamman

     
  • At 10:58 pm , Blogger Nova och lillebror said...

    åååhhhhh... fan va gött ni har det! Skriver nåt på mailet i morgon...

    Kram o go´natt!

     
  • At 9:43 am , Blogger hampa said...

    Mormor Ewa: Thats the spirit!

    Gamman: Visst då!?

    Nova och lilebror: Grisigt bra! Jag mailade ditt jobb.

     
  • At 9:03 pm , Blogger yllet said...

    Här är det grått, +1 och solfan har inte lyst sen förr tisdagen. :)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home