nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Friday, December 12, 2008

Blue Wave beach


Nora och jag åkte själva till stranden idag igen. Pappan gillar inte sand medans jag tycker att hav och sand hör liksom Thailand till. Vi hade det kanon, lekte i vågorna och drack fruktdrinkar. Det var skitmysigt tills ägaren visade sina 8 veckors gamla hundvalpar, då blev det h.i.m.l.e.n. Nora satt och gosade hur länge som helst med dom. Så vet ni vad vi gör på dagarna. (Gosar med loppiga hundar..)

6 Comments:

  • At 3:43 pm , Blogger Fröken G said...

    Skulle ge vadsomhelst för att få gosa med loppiga valpar i Thailand!

    Har också en blogg nu, bättre sent än aldrig va?
    Puss/G

     
  • At 6:29 pm , Blogger Nova och lillebror said...

    Gud så härligt!!! Mera bilder!!!

    Själv var jag precis ner i källaren och vred upp värmen någon grad till... skyndar sedan till köket för att värma upp isbitarna till tår på värmeslingorna i golvet. Jag tror termometern ljuger mitt rätt i synen - 23! ha! I köket möjligen.

    Kontrasten till ert sökande efter skugga är rätt bisarr i mina ögon. ;-)

    Kramar i massor fr fagersjö.
    (+3° och snöblandat regn.)

     
  • At 3:48 am , Blogger hampa said...

    den där G: Du får kramas med loppiga isbjörnar. Är du kvar i norrland?
    Spännande med en blogg. I like..

    Nova och lillebror: Vi har det lite kyligt här på morgonkvisten, 24 grader ;)

     
  • At 7:38 am , Anonymous Anonymous said...

    du, en och annan loppa skulle jag stå ut mè, istället för de här jävla regnandet. t.o.m. impregneringen har regnat bort på jackan så det är dyngsurt. men va sliskigt me 24 grader, det är väl farenh... du menar va?
    kramar från Gamman

     
  • At 7:49 am , Anonymous Anonymous said...

    ett PS bara.
    sand mellan tårna? nä fy vale.
    rita i sanden? nä fy vale, igen.
    ta ett dopp i HAVET? gisch va slirrit.
    avis? inte ett smack. hm
    DS
    Gamman alltså

     
  • At 1:01 am , Blogger hampa said...

    Gamman: Nä, det är det icke.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home