nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Tuesday, March 17, 2009

Har jag fått me allt????

Jag har en viss obcessen att läsa och analysera kontaktannonser. Men att jag skrattade så jag grät var länge sen. I senaste numret av lokaltidningen hittade jag dom här annonserna under Män söker Kvinnor.

Jag söker en smal tjej med små bröst. Själv är jag en blond och ganska smal 42-åring singelkille, har inga barn. Jag tycker om att idrotta och hålla igång.


Jag vill träffa en barnfri tjej som gärna tycker om katter. Själv är jag en singelkille på 42 år som inte har barn, blond, ganska smal och mycket ungdomlig. Jag tycker om att idrotta och röra på mig.


42-årig kille söker äldre kvinna för träffar. Jag är blond, smal och mycket ungdomlig, pålitlig och seriös. Söker en kvinna som är äldre en mig. Din nationalitet saknar betydelse.


Blond, smal och mycket ungdomlig singelkille, söker en kvinna som är äldre än mig för träffar. Jag är singel men söker i första hand inget förhållande.


Jag är en blond, smal, ärlig, pålitlig, seriös, mycket ungdolig 42-årig singelkille. Söker barnfri tjej för mysiga träffar eller förhållande.


Jag vill träffa en naturlig, enkel barnfri tjej för eventuellt förhållande. Jag är blond , smal, ärlig, seriös, mycket ungdomlig 42-årig singelkille. Gillar katter.



Killen som skrivit annonsen

1. Jobbar han brett?
X. Sitter han på fyllan och ringer in annonser?
2. Är han bara ambivalent?

11 Comments:

  • At 7:03 pm , Blogger Minna said...

    HAHAHAHAHHAAHAHHAHAHA!!!!!!!!!

     
  • At 7:37 pm , Blogger hampa said...

    Minna: jag stog dubbelvikt och grät av skratt..

     
  • At 7:45 pm , Blogger yllet said...

    men vänta, hur gammal var han? :)

     
  • At 8:01 pm , Blogger hampa said...

    Yllet: Hahha..Han var lite otydlig där. Men jag fick en känsla av att han var ganska ungdomlig ..

     
  • At 9:22 pm , Blogger Mia said...

    ... eller har han taskig fantasi?

     
  • At 9:27 pm , Blogger hampa said...

    Alis: Ja, nått fel är det ju på karl!!!

     
  • At 9:41 pm , Blogger Karin said...

    Underbart! Var det några fler kontaktannonser också eller stod han för alla?? Det kan ju verka lite, lite desperat annars...

     
  • At 10:01 pm , Blogger hampa said...

    Karin: Det var flera. Men 42-ingen regerade..
    Så desperat eller puckad?
    (F´låt du smala, ungdomliga, 42-åring)

     
  • At 10:32 pm , Blogger Nova och lillebror said...

    Meh! Det måste väl va nån som driver...? med nån? eller kan man allvarligt vara så desperat och korkad?

    Jävligt kul i alla fall! ;-)

     
  • At 11:16 pm , Blogger hampa said...

    Nova och lillebror: Tyvärr har jag alldeles för låga tankar om människor. Jag är övertygad att det är på sant...

    Han gjorde min dag ialf.

     
  • At 10:45 am , Anonymous a said...

    Blond och smal är han i alla fall. Vad säger man? Lycka till, eller?

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home