nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Sunday, March 22, 2009

Skryt-Markus

- Mamma, vet du varför jag är kär i honom?
- vem då?
- Skryt-Markus!!!
- Eehh, näe..
- Han har så fin brun tröja, fina byxor och fint hår.

- Jaha, hur det känns det när man är kär?
- Man vill bara hoppa in i TV´n och pussa dom.

- Tänk om Skryt-Markus gick på mitt dagis, och satt brevid mig vid maten. Om han inte var retig kunde han bre en smörgås till mig.

3 Comments:

  • At 8:08 pm , Blogger yllet said...

    Åhå!! Där ser man!! Vem är Skryt-Markus??

     
  • At 9:46 pm , Blogger Nova och lillebror said...

    AH! är det bolibompa-Markus? ;-) Han har ju verkligen fint hår. hihi.

     
  • At 8:41 pm , Blogger hampa said...

    Yllet: En kille som va med i nått Bolli-program. Jag har aldrig sett det förut.
    Nova och lillebror: Inte programledaren, men han har ju fint hår.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home