nora&brorsan

Mest om Nora och nu med lillebror Frank, om livet i förorten med en lättretad mamma och en matnörd till pappa.

Thursday, August 21, 2008

Blivande miljörevisor?

Comhem var här och upptäckte felet så nu har vi fungerande uppkoppling och ringring. Men jag säger inte vems felet var!! Så nu pratar vi inte mer om det!

Jag och Frank har hittat ett gemensamt nöje. Att gå långpromenader. Under våra promenader lyssnar jag på musik i min nya fina telefon och han ligger och tittar upp på allt som rör sig. Jag tror att det är löv och träd som är roligast. Han ligger iallafall och skrattar, flaxar med armarna och skriker helgalet. Det här mysiga glada skriket kan också bytas ut till panikskrik när han blir trött och håller på att somna. men jag är glad ändå, vi har ju ändå kommit en bit på väg i hans fobiträning när det gäller att sova i vagnen.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home